نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی
نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی
215,000  تومان
وضعیت: موجود

نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی

عنوان: نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی
کد:
  • نویسنده: سارا کشکر، حمید قاسمی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

240


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543841


تیراژ:

200


ويراستار:

سید‌عماد حسینی


سال:

1399

چکیده :

حمایت مالی در ورزش یکی از مهمترین ارکان توسعه ورزش در سطح جهان است. شرکت‌های تجاری با قرارگیری در کنار ورزش و حمایت مالی از آن موجب یک رابطه برد- برد با سازمان ورزشی می‌شوند که در این رابطه حامیان مالی به اهداف تجاری، خوشنامی و تثبیت جایگاه اجتماعی خود نایل می‌شوند و در مقابل سازمان‌های ورزشی منابع مالی مورد نیاز برای برگزاری و توسعه ورزش را به‌دست می‌آورند.

امروز حامیان مالی ورزش فقط به ورزش نخبگان نمی‌پردازند، بلکه در سطح جهان شرکت های نامی در عرصه حمایت مالی به حمایت از ورزش مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌پردازند و در قبال استفاده از امکانات تبلیغی این مراکز، اقدام به تجهیز فضاهای ورزشی آنها می‌نمایند. اما آنچه بسیار مورد توجه است این است که همواره حمایت مالی برای شرکت‌های تجاری و سازمان‌های ورزشی همراه با منفعت نیست و این رابطه گاه می‌تواند خوشنامی سازمان ورزشی و یا شرکت‌های تجاری را به خطر اندازد که مسلماً نتیجه آن منجر به رویگردانی جامعه از آنها می‌شود.

این کتاب که با هدف تهیه منبع مطالعاتی برای درس (نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی)  نوشته شده است، ضمن توجه به سرفصل‌های تعیین شده برای این درس، مطالب بیشتری را در خصوص حمایت مالی و اثرات آن در ورزش جهان و ایران در بردارد و مؤلفان با هدف آشن اسازی خوانندگان با موضوع حمایت مالی به درج این مطالب در کتاب همت گمارده‌اند. لذا محتوای این کتاب نه تنها می‌تواند مورد استفاده دانشجویان رشته مدیریت ورزش قرار گیرد، بلکه تمام افراد علاقه‌مند به حوزه بازاریابی و حمایت مالی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در این کتاب ضمن ارائه موضوعات و نمونه‌هایی از حمایت مالی در رویدادهای ورزشی مهم جهان، نمونه‌ها و مثال‌هایی از حمایت مالی ورزش در ایران نیز درج شده است تا خوانندگان بتوانند مطالب علمی کتاب را با شرایط واقعی کشورمان نیز تطبیق دهند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT